跳到主要內容

[翻譯] Slowdive - When the Sun Hits



Sweet thing, I watch you
親愛的寶貝,我看著你
Burn so fast it scares me
燃燒得如此迅速,令我驚恐

My game, please don't leave me
我的遊戲,請別離開我
Come so far, don't lose me
我已經離你好遠, 別失去我
It matters where you are
重要的是你到底在哪

As the sun hits, she'll be waiting
陽光閃耀,她將等待
With the coffins, under heaven
棺柩裡,塵土以下
Hey hey lover, you're still burning
愛人,你仍燃燒著
You're his song yeah
你是他的一首歌

Sweet thing I watch you
甜蜜的寶貝, 我正看著你


留言

近期熱門