跳到主要內容

[翻譯]Radiohead - Bullet Proof...I Wish I Was



Radiohead - Bullet Proof...I Wish I Was

Limb by limb and tooth by tooth
每一條肢體、每一顆齒牙
Tearing up inside of me
全都在我心底反覆撕扯
Every day every hour
無時無刻
I wish that I was bullet proof
我多麼希望我那時能夠堅不可摧

Wax me
替我上蠟
Mold me
重鑄一個我吧
Heat the pins and stab them in
把消毒過的針一根根扎入我身吧
You have turned me into this
Just wish that it was bullet proof
你如此大費周章,只希望我可以牢不可破
Was bullet proof
我多麼希望我那時能夠牢不可破

So pay me money and take a shot
付錢之後,你可以過來試試看
Lead fill the hole in me
試試看填補我心中的溝壑
I could burst a million bubbles
但我依然會炸裂為千萬個氣泡
All surrogate and bullet proof
那全都是我,堅不可摧的我

And bullet proof
堅不可摧……



完美的逃離,只是想要被公平的對待。

留言

近期熱門