跳到主要內容

[音樂]My Bloody Valentine - Sometimes

心碎噪音


My Bloody Valentine - Sometimes


Close my eyes
緊閉雙眸
Feel me now
感覺我的存在
I don't know (how) you could not love me now
我不懂  此時此刻你如何不再愛我
You will know, and her feet down to the ground
當她雙足踏入這塵地
Over there, and I want true love to grow
那時那地 我渴求真愛萌芽
You can't hide, oh no, from the way I feel
噢  我的感覺對我這樣訴說 你無處可躲


Turn my head
我將自己抽離
Into sound
游走於渾沌的音符
I don't know when I lay down on the ground
我已經忘了自己如何癱軟在地
You will find the (way it) hurts to love
你將會明白  愛傷人至深
Never cared, and the world turned hearts to love
不經意地  世上兩顆心曾經相知相愛
We will see, oh now, on a day or two
須臾之間隨即幻滅

You will wait
你在等待
See me go
我起身離去
I don't care, where your head turned (I don't know)
我不在乎你將身向何處  我也無從得知
You will wait, when I turn my eyes around
當我回眸  你將為我駐守
Overhead when I hold you next to me
飄渺如夢  你依偎我身旁
Overhead, to know oh the way I see
夢裡依稀  你探求我內心

Close my eyes
緊閉雙眸
Feel me now
感覺我的存在
I don't know, maybe you could not hurt me now
我不確定此時此刻你是否還能傷害我
Here alone, when I feel down too
這時這地  我獨自一人悲傷無力
Over there, when I await true love for you
曾幾何時  我希冀真愛終會歸返
You can hide, oh now, oh the way I do
此時此刻的我  你可以視而不見
You will see, oh now, oh the way I do
此時此刻的我  你將會明瞭

留言

  1. 謝謝你的翻譯~翻得很好讓人更融入意境呢

    回覆刪除

張貼留言

近期熱門